Satış Koşullarımız

1.

Firmalar, firma yazısı veya sipariş formu düzenleyerek siparişlerini faks veya mail yoluyla firmamıza ileteceklerdir. Yanlış sipariş verilmesi nedeniyle sonradan mal iadesi, fatura iptali veya iade fatura kesilmesi gibi durumlar olmaması için siparişi veren Firma veya Şahıs, ürünlerin açık tanımlarını sipariş yazılarında ve formlarında belirteceklerdir. Ürünlerle ilgili açık tanımlar web sitelerimizde bulunmaktadır. Yanlış sipariş verilmesinden doğan her türlü mali yükümlülüklerden ve nakliye masraflarından siparişi veren Firma veya Şahıs sorumlu olacaktır.

2.

Müşterilerimizin standart ürünlerimiz dışında, kendi proseslerine ve ihtiyaçlarına göre sipariş ettikleri özel tasarım ve özel imalat ürünler, bizzat bu müşteri için imal edildiğinden, Bu ürünlerin başka bir Müşteride değerlendirilmesi veya başka bir müşteriye satılması mümkün olamayacağı için, bu ürünlerin herhangi bir nedenle iadesi ve reddi söz konusu olmayacaktır.

3.

Filtre kaplarına (housings) takılan; kartuş filtreler, torba filtreler, paslanmaz çelik filtreler, mikro filtreler ve diğer filtreler birer sarf malzemesi niteliğinde ürünlerdir. Bunların kullanım, tıkanma ve değişim süreleri, tamamen seçilen filtrenin tipi, ölçüleri, mikron derecesi, filtrenin kullanıldığı prosesin ve akışkanın özellikleri ile alakalıdır.

Bu konuda filtre edilen akışkandaki debi, katı madde yükü ve tanecik büyüklüğü dağılımı ve bu akışkana ve prosese en uygun filtrenin seçilmesi çok önem taşır. Bu konular filtreyi kullanan firmanın proses kararları ve filtre seçimi ile alakalı konulardır. Pompa tipi ve seçiminin de bu konuda çok önemi vardır.

Ayrıca filtre kaplarının tanecik ve akışkan by-pass’ı yapmayacak şekilde imal edilmiş olması gereklidir. Firmamızın üretmediği filtre kaplarında olabilen bu by-pass olaylarında, yanlış filtre seçiminden dolayı olan erken veya geç tıkanmalarda, pozitif hacim değişmeli pompa kullanımlarında proseste gerekli teknik donanım ve önlemlerin alınmamasından kaynaklanan deformasyonlarda ve Filtrelerin filtre kaplarına hatalı takılmış olmalarından kaynaklanan problemlerde firmamızın hiçbir sorumluluğu yoktur. Bu konularda herhangi bir garanti uygulaması söz konusu değildir. Bu konular tamamen Müşterimizin proses yapısı ve proses kararları ile ilgili hususlardır.

4.

Paslanmaz çelik filtre kaplarımız, imalat sonrası çeşitli basınç ve kaçak testlerinden geçirilerek Müşterilerimize sevk edilmektedir. Kaplarımız kullanılmadan evvel tesbit ettiğiniz bir imalat hatası olması durumunda kaplar onarılacak veya değiştirilecektir.

Aynı şekilde bu kapların içine takılan filtrelerde, kullanılmadan önce rastladığınız bir imalat hatası durumunda filtreler kullanılmadan ve ıslatılmadan iade edildiğinde yenileri gönderilerek değiştirilecektir. Bunların dışında bir garanti uygulaması söz konusu değildir.

5.

Nakliye bedeli müşterilerimize aittir. Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz Kargo Şirketleri veya sizin tercih ettiğiniz veya anlaşmalı olduğunuz kargo veya nakliye şirketiyle gönderilecektir.

6.

Firmalarındaki usüller veya sevk edilen malın organizasyon gereği kargo ücretini ödeme görevi olmayan personele teslim edilmesi zorunluluğu olması veya firmaların kargo ücreti ödemekle uğraşmak istememesi gibi nedenlerle nakliye ücretini direkt olarak Kargo Şirketi’ne ödemek istemeyen firmaların nakliye bedelleri kargo firmasının adı ve birim nakliye bedeli belirtilerek müşterinin faturasına ilave edilir.

7.

Genel uygulama olarak, sipariş edilen mal bedelleri, siparişte peşin olarak, firmamızın banka hesabına yatırılır veya kredi kartı ile ödenir. Kredi kartı ile yapılacak ödemelerde mail-order uygulaması da yapılabilir. Bu şekilde peşin ödeme ile yapılan satışlarda ödemenin yapılmasını takiben sipariş edilen ürünler Müşteriye sevk edilmek üzere Kargo veya nakliye şirketine teslim edilir

8.

Müşterilerimiz ödemelerini aşağıdaki şekillerde de yapabilirler;

a) Şirket yönetimi tarafından “açık hesap uygulanabilir” tanımlaması yapılmış ve Genel Müdürlükçe onaylanmıs, “ONAYLI AÇIK HESAP UYGULANACAK FİRMALAR LİSTESİ” nde bulunan, Müşteri portföyümüze kayıtlı, bizden sürekli mal alan ve ödemelerinde gecikme yapmamış olan kurumsal müşterilerimiz; malın teslimini takiben bedelini en geç bir ay içinde veya kendilerine tanınan vade süresi içinde banka hesabımıza yatıracaklardır. Bu kapsamda ödemelerini çekle yapmak isteyen müşterilerimiz, alışverişlerde kendilerine tanınan vade süresinde ödenmek üzere, malın tesliminde vadeli çek vereceklerdir. Çekler firmanın resmi çeki veya usulüne uygun olarak ciro edilmiş müşteri çeki olabilir. Söz konusu çekler malın tesliminden itibaren en çok üç gün içinde Firmamıza teslim edilmelidir. Tanzim edilen çeklerin vadeleri, tanımlanan süreyi geçmemelidir.

b) Şirket yönetimi tarafından açık hesap uygulanabilir tanımlaması yapılmamış müşterilerimiz, yukarıda 7. maddede belirtildiği şekilde ilgili ödemeyi siparişte peşin olarak banka hesabına yatırarak veya kredi kartı veya kredi kartından mail-order uygulamasıyla ödeyeceklerdir. Mail-Order formu üzerindeki bilgilerin tam, doğru ve eksiksiz olması ve üzerindeki talimatların aynen uygulanması gereklidir. Ödemeyi takiben ürünler sevkiyat için kargo veya nakliye şirketine teslim edilecektir.

c) Yukarıda 8.b maddesinde belirtilen müşteriler peşin, kredi kartı veya mail-order dışında vadeli alışveriş yapmak istediklerinde firmanın resmi çeki veya usulüne uygun olarak ciro edilmiş müşteri çeki ile de ödemelerini yapabilirler. Ancak tanzim ettikleri çek Firmamıza teslim edildikten sonra sipariş ettikleri ürünler sevkiyat için kargo veya nakliye şirketine teslim edilecektir. Tanzim edilen çeklerin vadesi 2 ayı geçmeyecektir.

d) Yukarıda 8.b ve 8.c maddelerinde belirtilen müşteriler, belirtilen ödeme yöntemlerin dışında Banka hesabına vadeli olarak ödeme yaparak çalışmak isterlerse, istedikleri açık hesap limiti rakamını karşılayacak şekilde Banka Teminat Mektubu vererek firmamızla vadeli çalışabilirler. Firma bu süre içinde kendisine tanınan vade süresinde ödemesini yapmaz ise Teminat mektubu işleme sokularak ilgili bankadan gerekli tahsilat yapılacaktır.

e) Açık hesap usulü ile çalışılan firmalar, yaptıkları alımlarda kendilerine sunulan ürün birim fiyatlarının daha da altında indirimler talep ederse, Bu fiyat indirimi yapılabildiği takdirde ödemede vade uygulanmayacak, Mal teslim öncesi peşin ödeme, mail order, kredi kartı veya çek ile ödeme uygulaması yapılacaktır.

9.

Ödemelerinde gecikme yapan ve vermesi gereken çeki zamanında vermeyen firmalar indirimli, vadeli ve çekle ödeme imkanlarından yararlanamazlar. Bu firmaların siparişlerinde 7. maddedeki mal teslim öncesi peşin ödeme uygulaması veya kredi kartı ile ödeme uygulaması yapılır.

Ödemelerinde gecikme yapan firmalara ve kendisine tanınmış vadeden daha fazla vadede çek veren firmalara, geciken her ay için % 5 gecikme bedeli tahakkuk ettirilir. Bu bedel KDV ilave edilerek söz konusu firmaya fatura edilir. Mal bedelinin ve gecikme bedellerinin ödenmemesi halinde gerekli yasal uygulamalar yapılır. Her türlü ticari, mali ve adli uyuşmazlık halinde Yalova Mahkemeleri yetkilidir.

10.

Müşterilerimiz faturaları hangi para birimiyle kesildiyse, ödemelerini o para birimiyle bankaya yatıracaklardır.

11.

Faturaları döviz cinsinden kesilen firmalar ödemelerini ilgili döviz cinsinden ilgili döviz hesabına yatıracaklardır. Döviz hesabına yatırılacak tutar faturada belirtilen net tutardır.

Bu işlem sırasında tahakkuk edecek muhabir banka, swift, EFT, havale , banka masrafları vs.. kesintiler müşteri tarafından karşılanacaktır.

12.

Bu kurallar www.filtre.com.tr Kurumsal resmi web sitemizde yayınlanmış olup, Müşterilerimiz ve Müşteri Adayları için süreklilik arz eden resmi bir duyuru ve ilan niteliğindedir. Firmamızdan ürün ve hizmet satın alan firmalar ve müşterilerimiz işbu satış kurallarını aynen kabul etmiş sayılırlar.

Sağlıklı ve mutlu bir ticari işbirliği, bol kazançlar, hayırlı işler ve işlerinizde başarılar dileriz.
Saygılarımızla.

İş Pozisyonu : Satış Personeli

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Yalova Taşköprü Beldesinde bulunan firmamızın Satış ve Dış Ticaret Müdürlüğü’nde çalışacak Yurtiçi ve Yurtdışı Satış personeli aranmaktadır.

Firmamız sıvı, gaz ve hava filtrasyonunda kullanılan çeşitli boy, tip ve mikron süzme kapasitelerinde, Kartuş ve Torba filtreler, Mikrofiltreler (Membrane pleated filter cartrigdes), Paslanmaz Çelik Filtreler ve Filtre Kapları (tekli ve çoklu, kartuş ve torba filtre kapları ve sepet filtreler) üreten ve “PROSES-T.İ.M. Made in Türkiye” markası ile yurtiçi ve yurt dışına ürünlerini gönderen, Ayrıca Müşterilerimizin numune veya proje bazlı filtre ve diğer proses teçhizatı ihtiyaçlarında da kendileriyle çözüm ortağı olarak gerekli üretimleri yapan bir firmadır.

İşbaşı yapacak personelin özet iş tanımı aşağıda belirtildiği gibidir;

Firmanın Müşteri sayısının ve satışlarının artırılması, yeni Müşteriler kazandırılması ve bu amaçlara yönelik tanıtım, pazarlama ve satış faaliyetlerinin yürütülmesi. Müşteri ve Müşteri adaylarına gerekli satış tekliflerinin ve proformaların hazırlanması, bu konulardaki gerekli yazışma ve haberleşmelerin yapılması. Aktif olmayan eski Müşterilerin tekrar geri kazanılarak aktif müşteri konumuna getirilmesi.

Müşteri ve Müşteri adaylarına gerekli iş ziyaretlerinin yapılması. Firma ve Ürünlerin tanıtılması. Onların proses ihtiyaçlarının tesbit edilerek gerekli tekliflerin sunulması.

Gelen siparişlerin belli bir formatta İlgili Üretim Müdürlüklerine iletilerek, gerekli üretim ve sevkiyatın yapılmasının sağlanması.

Müşteri şikayetlerinin ve ürün iade işlemlerinin kök neden analizlerinin yapılarak, konuyla ilgili raporlama işlemlerini yapılması, ilgili şirket prosedürleri doğrultusunda düzeltici ve önleyici faaliyetlerin başlatılması, Konuyla ilgili olarak Müşterilerin bilgilendirilmesi.
Görevi ile ilgili olarak Firmanın ilgili prosedürlerini n tam olarak uygulanması, …. şeklindedir.
Firmamızda “Satış” kavramı, stoklarımızda ve üretimimizde bulunan herhangi bir ürünün, talep edilen müşteriye gönderilmesi değildir. Bu talep eden müşteriye bir sevkiyat işlemidir. Yani rutin bir işlemdir.
Bizim “Satış” olarak nitelendirdiğimiz kavram “Firmaya yeni müşteriler kazandırmak” “kazandırılan müşterilerin firmamızdan düzenli ve sürekli ürün alan müşteriler haline getirilmesi” ve “bu müşterilerimize mümkün olan en yüksek miktarlarda ürün satabilmektir.”

Kısacası işbaşı yapacak Satış Elemanlarının yukarıda belirttiğimiz görev mantığı ile çalışması lazımdır. Bu arkadaşlarımızın başarı performanslarının değerlendirilmesinde en çok bu konu dikkate alınacaktır. Bu şekilde çalışamayacak ve bu konuda yetkinliği olmayan personelin bu görev için müracaat etmemelerini öneririz.

Diğer önemli bir konu ise, firmamız birçok belgelere sahip Kurumsal bir firmadır. Firmamızın tüm çalışma konuları ve çalışma usulleri Devamlı Talimatlar niteliğindeki belgelerle tanımlanmıştır.

Bu talimatlar açık seçik, işleri tanımlayıcı, personel ve departmanlar arası haberleşmeyi ve işbirliğini sağlamaya ve işleri en iyi şekilde yapabilmeyi amaçlayan, ISO-9001 sistemine uygun ve mümkün olduğu kadar bürokrasiyi azaltan temel kuralları ve uygulama usullerini içermektedir.

Bu nedenle firmamızın kurum kültürüne, belli kural ve sistemlere uyma konusunda yetkinlikleri olmayan ayrıca düzensiz ve dağınık çalışma alışkanlıkları olan personelin bu görev için müracaat etmemelerini öneririz.

Bu görevde çalışacak Bayan ve Erkek adaylarda aranılan özellikler aşağıda belirtilmiştir;

  • Tercihen görev yapacağı konuda eğitim görmüş Üniversite mezunu,
  • Tercihen iyi düzeyde ingilizce bilen (özellikle yurtdışı satışta görevli personel için),
  • MS Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen,
  • Esnek çalışma saatlerine uyan,
  • Seyahat engeli bulunmayan,
  • Yukarıda belirttiğimiz “Satış” konularında çalışabilecek yetenek ve yetkinlikte,
  • Müşteri ziyareti yapabilecek, müşteri zincirini genişletebilecek,
  • İyi bir Türkçe’ ye sahip,
  • İnsan İlişkileri ve iletişimi kuvvetli, ikna kabiliyeti yüksek, iyi konuşabilen,
  • Tercihen en az 2 yıl tecrübeye sahip olmak,
  • Yurtdışı Satış Personeli konumunda çalışacak elemanın dış ticaret mevzuatını bilmesi,
  • Ekip çalışmasına uyum sağlayabilen,
  • Genel görünümüne özen gösteren,
  • Çok iyi araştırmacı, takipçi, dinamik, yeniliklere ve gelişmeye açık,
  • Tercihen araç kullanma ehliyetine sahip,
  • Sigara kullanmayan.

Çalışma Saatleri : Hafta içi 08:00 – 18:00 arası olup, Cumartesi ve Pazar günleri tatildir. İşin gerektirmesi halinde bu saatlerin dışında ve hafta sonlarında da çalışma söz konusu olabilir. Bu durumlarda iş mevzuatının gerektirdiği fazla mesai ücreti ödenecektir.

Servis : Yalova ile Firmamız arasında geliş ve gidiş için personel servisimiz vardır. Bu nedenle çalışacak personelin Yalova veya Firmamız ile Yalova arasında bir bölgede ikamet etmesinde yarar vardır. Servis güzergahı dışında servis konulması, yol parası verilmesi gibi bir uygulamamız yoktur.

Öğle Yemeği : Firmamız tarafından firmamızın kendi bünyesinde verilmektedir.

Ücret : Yapılan mülakat esnasında belirlenecektir.